06 70 507 5025 info@gyogyitolegzes.hu

INTENZÍV LÉGZÉS
TANFOLYAM

A szervezet jobb oxigén ellátásáért

LÉGZÉSKONTROLL

ENERGIALÉGZÉS
TANFOLYAM

A szervezet jobb oxigén ellátásáért

LÉGZÉSKONTROLL

LÉGZÉSKONTROLL, Az ENERGIALÉGZÉS CSODÁJA ONLINE TANFOLYAM

2020. Május 8-tól heti két gyakorlással 5 héten át, ÉLŐ  BEJELENTKEZÉSSEL!

További időpontok: 05.13., 05.15., 05.20., 05.22., 05.27., 05.29., 06.03., 06.05., és 06.10. szerdán és pénteken 18.00 órától.  Az alkalmak  időtartama egy-másfél óra: 30 perc elmélet, 30 perc gyakorlás, + pár perc a kérdések megválaszolására.

 

A tanfolyam Zoom felületen kerül megrendezésre, amely egy ingyen letölthető alkalmazás! A tanfolyam ideje alatt szükséges, hogy lássam a gyakorlókat, lássam, hogy helyesen sajátítják el a légzés technikát.

Az Intenzív légzés a  legolcsóbb gyógymód:

– betegségek gyógyítására,

– az immunrendszer megerősítésére,
– az energiaszint emelésére,
– saját képességeink kibontakoztatására.

A tanfolyam alatt elsajátított légzéstechnikák tökéletesen használhatók a mindennapokban.

Mit kapsz, ha jelentkezel a tanfolyamra?

– 10 leckéből álló online tréning, elméleti és gyakorlati oktatás,

– élő kapcsolat, két irányú kommunikációs lehetőséggel,

– gyakorlatias oktatás, amely a későbbiekben  is alkalmazható,

– a tanfolyam ideje alatt utánkövetés, ahol figyelem, hogyan sajátítod el a  légzéstechnikákat, ha  szükséges javítom azt,

– kényelmes otthoni gyakorlás, sehova se kell elmenned.

 

De, lehetőség van személyes részvételre, 5 főt fogadok a helyszínen!

Kinek való ez a tanfolyam, kinek ajánlom?

– aki szeretne komolyabb ismereteket szerezni a légzéstréninggel kapcsolatban,

– aki szeretné egészségét megőrizni,

– aki szeretné az immunrendszerét erősíteni,

– aki szeretné tüdőkapacitását növelni,

– aki szeretne energetikusabb, frisebb, aktívabb lenni,

– aki szeretné a test öngyógyító funkcióit beindítani,

–  aki szeretne önmagáról minél többet megtudni,

– aki szeretne transzperszonális tapasztalatokat szerezni,

– aki meg szeretne ismerkedni a transzlégzés alapjaival.

 

Mindez most kedvezményes BEVEZETŐ ÁRON elérhető! 

A tanfolyam díja: 55.000 Ft helyett most 30.000 Ft-os bevezető áron elérhető!  

Ismétlőknek: 25.000 Ft.  Családi kedvezmény: 2 fő egy családból 50.000 Ft.

Már az iskolában megtanultuk, hogy oxigént lélegzünk be, és szén-dioxidot lélegzünk ki. A gázcseréről a ma használatos tankönyvek még mindig azt tanítják, hogy a szervezetnek folyamatos utánpótlásra van szüksége oxigénből, és az állandóan termelődő szén-dioxidtól meg kell szabadulnia, mivel az csak salakanyag.

Azt sulykolják belénk, hogy felszínesen lélegzünk és a lehető legmélyebben alaposan át kell lélegezni a tüdőnket. De ezt az elméletet, már 1952-ben megdöntötte egy orosz orvos: Dr. Konsztantin Buteyko. Megállapította, hogy az ember annál intenzívebben lélegzik, minél közelebb áll a halálhoz. Majd praktizáló orvosként betegek százainak megfigyelése közben rájött arra, hogy minél nagyobb mennyiségű levegőt lélegzik be az ember, annál betegebb.

Bebizonyította, hogy sok civilizációs betegség a fokozott légvétel miatt alakul ki, és épp akkor javul, ha kevesebbet lélegzünk. Kifejlesztett egy visszafogott légzési módot, amivel növelte a szén-dioxid mennyiségét a vérben, és ennek a módszernek a használatával gyógyította meg magát és később betegek százait. Buteyko módszerét kezdetben az asztmások, majd később a légzőszervi és keringési betegségek gyógyítására használták. A 70-es években nagy népszerűségnek örvendett.

Ez a légzéstechnika látványra olyan, mintha nem is lélegeznénk, csendesen, szinte láthatatlanul vesszük a levegőt. A légzéscsökkenés hatására megemelkedik a szervezet széndioxid szintje, ami segít, hogy minél több oxigénmolekula szabaduljon fel a vérben lévő hemoglobinból. Ha jobb lesz az oxigénellátás, minden belső folyamat javul: a keringés, az anyagcsere, a vérnyomás, jobb lesz a terhelhetőség is.

Ezt a rendszert fejlesztette tovább szintén egy orosz orvos: Dr. Komin Vlagyimir, aki Légzéskontroll címen írt könyvet a módszerről. Felismerve a Buteyko-módszer hibáit továbbfejlesztette azokat.
A Buteyko légzéssel nagyon sok időt kell eltölteni megerőltető gyakorlással: napi 2-3 órát. Komin felfedezte, hogy ha a tréning megerőltetéssel jár, nem érhetünk el tartós eredményt, és a gyakorló hamar visszaesik az eredeti szintre. Ezért elkezdett alternatívákat keresni.
Keleti filozófia felé fordult és megismerte a különböző légzéstechnikákat. Rájött, hogy nem elég a mechanikus gyakorlás, hanem mélyebb változásokra van szükség.

Ezért többféle légzéstechnikát kombinálva kidolgozta saját módszerét, egy „gyakorló-barát” rendszert, amiben ötvözte a jóga, a csikung ősi tanításait.
A különböző légzéstechnikák arra irányulnak, hogy a szén-dioxid szintet növeljük a szervezetben. Mivel a véráramba szállított oxigént a vörösvértestek akkor tudják optimálisan leadni a sejteknek, szöveteknek, ha a szén-dioxid koncentrációja elér egy bizonyos szintet (6.5 % a szövetekben), ekkor a testünk egészséges.

Ha szén-dioxid hiány lép fel, aminek oka lehet – stressz, a túl sok munka, veszteség, a helytelen táplálkozás és életmód, vagy éppen a túllélegzés-, ilyenkor a test takarékoskodni kezd az energiával, ezért sok sejt kikapcsol, nem működik tovább, vagy csak csökkent üzemmódban dolgozik. Ha ez az állapot huzamosabb ideig áll fenn, kialakulnak a betegségek. Ő fedezte fel azt az összefüggést, hogy minél magasabb a szervezetben a CO2 szint, annál magasabb az energiaszint és beindul a test öngyógyító mechanizmusa.

Az energialégzés célja: a légzéssel -és ezen belül is a légzésszünet növelésével- visszafordítani a negatív folyamatokat és úgymond visszakapcsolni a sejteket, hogy újra normál üzemmódban dolgozzanak. Az energialégzés egyben helyreállítja a légzőközpont normális működését is, ami energiánk áramlásának egyensúlya miatt nagyon fontos.

Ezt segíti egy egyszerű légzéstechnika, amikor a be – és kilégzés után légzésszünetet tartunk, mindenki annyit, amennyit az aktuális egészségi állapota és légzéskapacitása enged. Napi 20 perc gyakorlással már az első két hétben elindulnak a gyógyulási reakciók és nő az energiaszint.
Többféle egyszerű technikával lehet mérni, hogy ki hol tart és milyen eredményes a gyakorlás. Ahhoz, hogy nyomon kövessük, hogy milyen mértékben emelkedik a szén-dioxid szint a szervezetben, a két leginkább valós eredményt tükröző adat: a vizelet PH-ja, és a légzésszünet hossza. Vannak még egyéb értékek, amik segítik a tájékozódást, ilyen a pulzusszám és a levegővétel gyakorisága.

A szén-dioxid-koncentrációnak vannak határértékei, amelyekkel dolgozunk:

–   5 mp fölött indul az élet,

–   5-10 mp között az ember kórházban van,

–   10-15 mp között szabadon tud mozogni, már tud élni, de beteg,

–   20 mp körül normál életet tud élni.

A legtöbb ember 15-20 másodperces légzésszünettel éli mindennapjait, ez azt jelenti, hogy egy belégzés és kilégzés után 15-20 másodpercig tud légzésszünetet tartani nagyobb megerőltetés nélkül. (Ez egyszeri mért adat, nem a mindennapi légzésnél használatos!)  Ilyenkor a vérében 4.5 % a szén-dioxid szint. A gyógyulási folyamatok a következő szinteken indulnak el:

A 20 másodperces légzésszünetnél a tüdőbetegségekkel kapcsolatos gyógyulási reakciók, mint a krónikus tüdőgyulladás, hörgőgyulladás, tüdőzsugorodás, ezért ezek a betegségek változtathatók a legkönnyebben.

A 30 másodperces légzésszünetnél gyógyíthatók az emésztőrendszer betegségei: gyomorfekély, krónikus bélgyulladás, aranyér. Az orr és gége betegségei: pl. az arcüreggyulladás, mandulagyulladás.

A 40 másodperces légzésszünetnél kezd a betegségek zöme elmúlni: vese és máj betegségei, az izületi panaszok, a hormon –és immunrendszer betegségei, az allergia, az aszthma, bőrbetegségek, eltűnnek a paraziták a szervezetből. Az ember már majdnem teljesen egészséges.

A 60 másodperces légzésszünetnél az idegrendszeri megbetegedéseket és károsodásokat lehet visszafordítani, mint például az epilepszia, a szklerózis multiplex, az agykoponya traumák. Parkinson-kór, skizofrénia.

Amikor az ember önállóan foglalkozik minden nap ezzel a különleges légzéstechnikával kezdi gyűjteni az energiát, és lehetősége lesz betegség és fizikai fáradtság nélkül élni. Csökken vagy teljesen megszűnik a narkotikumok (édesség, nehéz ételek, cigaretta, kávé, alkohol) iránti vágya. Míg elérjük a szintet, naponta legalább 20-40 percet kell foglalkozni a légzéssel, utána heti néhány alkalommal elegendő  a légző gyakorlatot végezni.

Meg kell jegyezni, hogy ez a légzéstechnika, ami segít gyűjteni az energiát olyan egyszerű, hogy tévénézés közben, séta vagy kirándulás közben, vagy közlekedési eszközön is nyugodtan végezhető.”Egyszerű, de egyedül, légzéstréner nélkül nem lehet gyakorolni, amíg el nem sajátítjuk tökéletesen a különböző technikákat.

Egy tanfolyam alatt 5-6, a mindennapokban használható légzéstechnikát tanulunk. Amint nő a szén-dioxid mennyisége a vérben, elindulnak a  pozitív változások. A tanfolyam sokat alatt beszélünk ezekről a reakciókról, hogy mindenki tudatosítsa magában, hogy mi miért van, melyik folyamat mit jelent, és hogyan tartozik ez az érzet hozzá? Mi okozza? Tudatosítjuk, hogy a gyógyulás két szinten indul el, mert ekkor lesz tartós a változás:

1. Fizikai szinten indul

2. És mindig kihat  lelki szintre is.

A tanfolyam díja: 55.000 Ft helyett most 30.000 Ft-os bevezető áron elérhető!  

Ismétlőknek: 25.000 Ft. 

Számlaszámot a tanfolyamra való jelentkezés után küldök. A jelentkezés a tanfolyam díjának befizetésével lesz aktív.

LÉLEGEZZ VELEM! JELENTKEZZ MOST! 

vonal gyógyító légzés

A tanfolyamot vezeti:

Molnár Erika Légzéstréner, jógaoktató

Molnár Erika

légzéstréner

Ne halogass tovább!

Ha szeretnéd növelni testi és lelki egészségedet a vér szén-dioxid szintjének optimalizálásával, akkor jelentkezz az  Intenzív Légzéskurzusra, az Energialégzés tanfolyamra!

A tanfolyam  alatt és annak elvégzése után képes leszel  az energiaszint növelésére, ezáltal a sejtek öngyógyító mechanizmusának aktiválására,  vitalitásod magasabb szintre emelésére napi 20-40 perc légzésgyakorlással.

Subscribe

* indicates required